Historie serveru

Byl jednou jeden James Keats. I řekl si, je tu hovno net a modem nikomu nestačí. Domluvil se s Goliashem, že s tím něco podniknou a připojí se k amatérské síti CZFree. Průzkum trhu ukázal, že tu je opravdu hovno net a celá Polanka je prakticky offline. Domluvili se tedy s Mgolemem, že se na ňho napíchnou a budou brát proxy internet. Na www stránky to stačilo a 2 mbity byla na svou dobu hodně slušná rychlost. Něco přes rok paření karet a výjimečně Diabla, AvP či Generals p2p naši pomalu rostoucí síť dohnalo k šílenému kroku... na AP rozjet gameserver COD:UO. I pařili všichni magoři od rána do večera DM Carentan. I přesto se občas konaly pařby u někoho doma - doneste si comp a žrádlo, bude to dlouhá noc.

Mezitím -- kde se vzal, tu se vzal, najednou tu byl Kontrash a jeho síť. No doprdele, řekli si admini, proč ty sítě sakra nepropojit a neznásobit zábavu? Navíc Kontrashova síť měla připojení na Kumi, které poskytovalo direct internet. Inu spojilo se to hlavně díky Radiánka a Skiera, kteří ten net potřebovali -- a vše půl roku fungovalo krásně. Pak kabel sežraly krávy. Od té doby Gadis běhal s pájkou a prodlužkou loukou a lesem, hledal co kde bylo sežrané a občas resetnul HUB v igelitce visící na stromě napájený přímo UTP kabelem. Čas plynul a s ním i náš vývoj, počáteční nadšení opadlo a na hraní jsme se museli domlouvat - aby bylo s kým hrát. Taky vyšel COD2, jež nás hned chyt a drží si nás dodnes. Jak je zřejmé, spojení sítí se sralo a sralo, tak jak kabel krávy žraly a žraly.. Kontrashovi nezbylo, než si udělat vlastní COD2 server pro své klienty. Nastartoval sbírku na herní server, domlouval a kutil. Co nevybral doplatil sám. Hitman vymyslel pro server název, se kterým všichni souhlasili. Dva servery stejné hry v síti by byly blbost, proto se nastavení přehrálo na Kafemlýnek.

Někdy v tuto chvíli se někdo brutálně nasral a jelikož už bylo třeba direct net a nebylo kde jinde ho brát - a taky bylo třeba spojení ke Kafáči (u Kontrashe doma), museli jsme se rozhodnout pro koupi nového kabelu, tentokrát už sponzorovaného čistě adminy. Taky vedl z okna po plotě, po stromech (HUB) a po dalším plotě až na střechu Miklanu. I ten kravám zachutnal. Příspěvky se zastavily ve chvíli, kdy se server postavil. Kafemlýnek byl za slabším wifi spojem, proto při více hráčích lagoval. Po čase se Kontrash nasral, protože na provozu byl ztrátný a kafáč odstavil (chápej vyrval z elektriky). Gadis se nasral a odkoupil větší část Kafáče, aby si server uzmul domů. I běžel kafáč u Gadise doma. Na reinstalaci občas zamrzajícího systému, výměnu pamětí a přidání Intel síťovky ho Ashus vzal k sobě asi na týden.

Všichni krom Gadise pak byli spokojeni. Sítě Ash a Goliash měly spoj relativně slušný, spojení na Kontrashovu však pořád kazily nenažrané krávy. Tak jsme se dohodli, že budeme přispívat na elektřinu a dáme server na Miklan (internetová brána), kde pak budou všichni spokojeni. Gadis pak přišel s myšlenkou, že by se mohl s Kumi dohodnout na internetu pro kafáč - pouze za úhradu elektřiny. No a jak doména www.kafemlynek.net zdechla, používali jsme km.ashw.info, což už asi hodně gamblerů zná. Později nastala změna domény na vyslovitelnější km.ashus.net.

Gadis se v lednu roku 2008 rozhodl koupit druhý server - km2, na který se přesunulo CS. V květnu 2009 se znovu změnila doména na kafemlynek.cz.

V roce 2010 se server definitivně přesunul na virtuální u Wedosu, od té doby už nenastávají tak časté výpadky.