COD2 Kafemlýnek mod
Posbírané, upravené:
- AluCarD Blood Mod 2 - víc krve
- Bjuster's Taunts 2.2 - nové hlášky ze singleplayeru [V] (upraveno, hlášky typu taunt (menu 4 a 5) se i v týmových hrách posílají všem, nejen týmu)
- Bully's American Enfield - dá Enfielda Američanům
- Cooked nades - vaření granátů (podržet, hodit, bouchne dřív)
- Colored smokes - barevné smoke granáty (vyextrahováno z AWE)
- EC No-Turret - kulomety zrušeny v CTF, HQ a SD (upraveno)
- Mom's Welcome Message Generator - uvítací info hlášky s adresou stránek (upraveno, neomezený počet, zobrazí se dole)
- No Dust Mod 2 - odstranění kouřů a prachu na mapách (pro vyšší FPS)
- Spawn protection - ochrana před smrtí po respawnu po dobu 12 sekund, do odchodu z místa, nebo do zmáčknutí střely (vyextrahováno z Extreme+)
- SpawnLogic (vyextrahováno z Extreme+)
- SuperHeadshot - při zásahu do hlavy se útočníkovi a oběti zobrazí malá zpráva o vzdálenosti
- Tally's Weapon limiter - jedna sniperka a brokovnice na tým (zjednodušeno a upraveno, v DM nelze mít více než n sniperek i když jsou to jiné zbraně)
- Tally's Realistic Compass - hezčí podklad kompasu
- Vote system - hlasovací systém map po skončení her (vyextrahováno z AdmiralModu; opraveno, předěláno, posunuto; při shodě random)
- automatické zapnutí Allow downloading (pokud soubor chybí, zobrazí se jen šachovnice)
- nové mapy Eindhoven a Tripoli vč. podpory UT Domination
Nově naprogramované (by Ashus):
- nový gametype UT Domination
- AntiCamp - zobrazení camperů na mapě (vyextrahováno z AdmiralModu, upraveno, předěláno - pro DM, TDM a UTD kratší limit, s postupným chlazením, camp-meterem (styl antiradaru z NFS1) a logováním do statistik; po hře se zobrazí tři největší kempeři při vote menu)
- admini můžou ručně vyvolávat vote menu, spectator je při hlasování přehozen na hráče
- admini můžou ručně vyvolávat plácací mód, kdy hra všem sebere náboje
- admini můžou ručně vyvolávat pistolkový mód, kdy hra všem dá dvě pistolky
- admini můžou ručně nastavit příští mapu nebo typ hry, při hlasování se pak položka zobrazí jako jediná a bude zvolena i když nebude vybrána
- admini můžou nastavit všem hráčům stejný sv_maxrate
- počítání zbývajících živých hráčů v módech CTF, HQ a SD
- při zabití pažbou se zobrazí všem malá zpráva a oběti ještě i velká
- Final Ranks - po hře se zobrazí osobní rozdíl zabití a smrtí a slovní ohodnocení, poměr, počet plácnutí a zakempení za minulou hru (při vote menu)
- Spectator Abuse (obtěžování spectatorů) - podle pravidel nemají ve hře zabírat sloty, proto jsou po 5 minutách automaticky vykopnuti; admini a VIP (na požádání) jsou vyjímky; pokud někdo v SD zemře přesně na místě, kde se narodil podruhé (aniž by někoho zabil), je kopnut za nečinnost hned (i VIP)
- Name Checker (kontrola přezdívek) - musí obsahovat aspoň 3 písmena a nesmí to být Unknown soldier a podobně
- Anti-same-map/gametype - rozrůznění map a herních typů, dovolí max. 2x stejnou mapu po sobě, pak ji 2x zakáže; 3x SD po sobě, pak ho ale 3x zakáže
- jedno přejmenování je povoleno, za druhé server hráče vykopne
- zvuky z UT - first blood, headshot, double kill, ..., killing spree, ..., 3 & 1 minute remaining, 10,3,2,1 v SD před výbuchem
- změna počtu granátů (možno i náhodně určit pravděpodobnost - 1:3 atd.)
- změna počtu smoků (možno i náhodně určit pravděpodobnost - 1:3 atd.)
Pokud jste admini jiného serveru, můžete použít/vykrást libovolnou z funkcí nebo i celý mod, zachovejte však info o původním autorovi.
Mod se automaticky stáhne při prvním připojení na server, případně je ke stažení tady: ashus.ashus.net.